4 תשובות
נראה לי שתלמידים בתיכון שלוקחים קורסים, הרוב לוקחים במסגרת "אקדמיה בתיכון"
וזה מסלול שמתחיל בכיתה ט או י
ממליצה לבדוק על המסלול ופרטים נוספים
אפשר לעשות את זה דרך תוכניות, אזל קודם כל אתה צריך לוודא שאתה יודע את החומר של הכיתות מעלייך לפני שאתה קופץ לשם
כן, אתה יכול להתחיל. יש להם מספר טלפון באתר שאתה יכול להתקשר אליו וגם בוט שאפשר לדבר איתו בוואטסאפ, מוזמן לברר פרטים. בעקרון מהיכרות שלי אתה 100% יכול להתחיל, אפילו בסמסטר הקרוב (סמסטר קיץ). יש מצב שזה טיפה בעייתי מבחינת המרת בגרויות, ובקטע הזה מכיתה ט' זה בטוח בסדר.
אנונימית
כמעט בטוחה שזה אפשרי