4 תשובות
תואר מורכב מאוסף קורסים, לכן מי שיקח מספיק קורסים באותו הנושא יהיה זכאי לתואר
כן אם את בתיכון. קוראים לתכנית "אקדמיה בתיכון", אני עושה את זה עכשיו. תפני לאחראי האקדמיה בבית הספר שלך.
שואל השאלה:
אני אל הייתי בתיכון מעולם עשיתי בגרויות לבד
אני אל הייתי בתיכון מעולם עשיתי בגרויות לבד
אנונימית
את יכולה להירשם כ"שומעת חופשייה" באוניברסיטאות "רגילות", אז אני מניחה שלפתוחה גם יש אופציה כזאת. ממליצה לך להתקשר אליהם ולשאול.
באותו הנושא: