12 תשובות
אסור לה לדבר עם אף אחד
ברור שמותר
ברור שמותר לה. לא להגזים.
תלוי באיזה קטע מדברת .
מותר אבל לא בהגזמה ובטח שלא בצורה מינית וזה
כמו ידידים לסטרייטית
וואו בחיים לא חשבתי על זה
לא
לא זה אותו הדבר כמו כל זוגיות
לא..
אנונימית
לא?? למה אנשים חושבים שלדבר עם אנשים אחרים בזוגיות זה נחשב בגידה..
בגידה במובנה הרחב וההיסטורי היא הפרת חובת האמונים של אדם לעמו, למולדתו ולמדינתו וסיועו לאויב במאבקו כנגד מדינת האם של הבוגד, בימי מלחמה או בעת עימות קשה בימי שלום (כדוגמת המלחמה הקרה), או בעת סכסוך מזוין ופעולות איבה שאינם בגדר מלחמה מלאה.
ממש לא.
זוגיות זה לא הקשר היחיד שלה בחיים, וזה מאוד רעיל ולא בריא לחסום כל אינטראקציה אחרת או שיח עם אותו מין רק בגלל שאת לסבית ובזוגיות.
זה גם אומר שאין פה באמת אמון.
מעבר לזה שזה שמישהי לסבית זה לא אומר שהיא נמשכת לכל בת שהיא רואה ורוצה אותה.