14 תשובות
הסבא עוד מעט ימות , אז מה זה משנה לך?
אם המשפחה שלי שונאת אותו - זה יוריד, כנראה שיש בו משהו לא טוב שאני צריכה להבין או להפך, להסביר להם מה טוב בו.

אם המשפחה הייתה אוהבת אותו - הייתי מקבלת את זה וזה כיף, אבל לא באופן אובססי כמובן.
שואל השאלה:
לא באופן אובססיבי.

נפרדנו, אבל האחים שלה מדברים איתי רגיל, ושיש לה שיחה עם אמא שלה, אז אמא שלה אומרת כשהיא איתי היא יותר רגועה, ושהיא מעדיפה שאני אהיה איתה ולא שמ*ק אחר מהרחוב.

וגם כשנפרדנו אז זה לא שהמשפחה שלה שמה לי רגל בדלת, הייתי נכנס לבית שלהם והם היו פותחים לי אותו לרווחה.
זה מעלה שהמשפחה אוהבת את הבחור אבל לא צריך להגזים ולהיות איתו בקשר ולאהוב אותו גם אחריי שנפרדים..
אצלי יש סיפור כזה, ההורים שלי מטורפים על האקס שלי והם מתים שנחזור אחד לשניה, ואני סובלת מזה, כל הזמן הדיבורים בבית זה עליו וכשאני חושבת על מישהו בקטע של לצאת איתו תמיד יש לי חששות שהם ידברו איכשהו על האקס שלי והוא ישמע ולא יבין מה הולך כאן..
אז לא, לא צריך לשנוא אבל גם לא להיות בקשר כל כך טוב בלי קשר לבחורה.
אתה לא מבין עד כמה שזה מתסכל...
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא עדיין אוהבת אותי,
זה תורם?
שואל השאלה:
מה באיזה הקשר?
מוריד לי, אם הם ממשיכים לשמור איתו על קשר גם אחרי שנפרדנו זה מוגזם בעיניי, לי אישית לא אכפת אם ישנאו או יאהבו אותו כל עוד אני מאוהבת בו, אבל יש בנות דווקא שיידלקו מזה שהמשפחה שונאת את הבחור כי זה סוג של ללכת נגד הזרם.
שואל השאלה:
ווידאתי את זה, באמת יש בנות שאוהבות ללכת נגד הזרם..
אמרתי לה היום שתתרחק ממני, כי כל פעם שהיא מתקרבת היא רק פוגעת בי נפשית ובבריאות, היא גורמת לי ללחץ.
היא הבינה ועכשיו היא תתרחק, אבל לפני שהתרחקה היא שלחה לי צילומי מסך מחברה שלה וסבתא שלה להראות לי שהיא לא מבטלת רק פגישות איתי אלא לכולם..

אני פשוט לא עומד בלחץ איתה, אז אמרתי לה להתרחק.
לדעתי עשית בשכל, אין טעם להיות עם בן אדם שלא מקדיש לך מספיק תשומת לך וגורם לך להרגיש רע .
שואל השאלה:
תודה בת של הגיהנום,
זה רק מחזק אותי, כי מן הסתם לא עשיתי את זה ב100% לב שלם..
שואל השאלה:
3>

ותודה גם לכולם פה, אתם פותחים לי את הראש בסיעור מוחות כאן :)
זה לא היה משנה לי מה המשפחה שלי חושבת
שואל השאלה:
אני יכול להאמין לך^