3 תשובות
קרה, כן:/
ספוילר: יומיים אחרי הוא נפרד ממני , ועוד בשיחת טלפון.
ספוילר: יומיים אחרי הוא נפרד ממני , ועוד בשיחת טלפון.
תשמעי יכול להיות שזה אופי של בנאדם ולמרות שאני לא בת, אם זה לא אופי של בנאדם זה לא נשמע שאכפת לו ממש
כשניסיתי להתחיל קשר עם בחור זה היה נוראי הוא לא היה מדבר. בקושי. גם הודעות כלום בקושי.
ולמרות שהוא זה שהתחיל איתי. בסוף גיליתי שפשוט הוא לא היה בקטע שלי הוא סתם ניסה לראות לאן הוא יצליח להגיע ואציין שהוא לא הגיע רחוק (:
בזבוז זמן אבל מכל דבר לומדים בחיים !
ולמרות שהוא זה שהתחיל איתי. בסוף גיליתי שפשוט הוא לא היה בקטע שלי הוא סתם ניסה לראות לאן הוא יצליח להגיע ואציין שהוא לא הגיע רחוק (:
בזבוז זמן אבל מכל דבר לומדים בחיים !
באותו הנושא: