85 תשובות
כלום
כמו שאני נרדמת ופשוט יש אחכ בוקר
אז כמו הכמה השעות האלו אבל לנצח
כלום.
כמו שלפני שנולדת לא היה כלום גם אחרי שתמותי לא יהיה.
מגיעים לבית דין של מעלה ששם נקבע לכל אחד איפה הוא אמור להיות (גן עדן, גינהום, גלגול, כף הקלע). לא כל אחד הולך לאותו מקום, אלא כל אחד הולך למקום הראוי לו בהתאם למעשיו.
אנונימי
^^ "וצדיק באמונתו יחיה" (חבקוק ב, ד), לא להתבלבל.
אנונימי
^^ לא, מוזמן לבדוק איפה שציינתי.
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו מה קורה לגוף ולנפש
אנונימית
כלום.
כפי שהיה לפני שנולדת - אין יותר מודעות, המוח מפסיק לתפקד.
אני חושבת שזה כמו שינה ללא חלומות
אתה לא מרגיש כלום
הגוף מספיק לעבוד לא מרגישים כלום אתה פשוט מת ולא קיים יותר והעולם ממשיך כרגיל
עד כמה שידוע לנו אין אחרי. המוות הוא הסוף.
^^^ בשביל מה לך להחזיק רכב אם בסוף הוא מסיים במגרש גרוטאות?
כלום, פשוט כלום
חכי אני מתה דקה ויעדכן...
^^ לא השוויתי, שאלתי שאלה
למה לך להחזיק רכב אם הוא מסיים במגרש גרוטאות?
שאלתי שאלה פשוטה .-.
אני גבר
אבל נכון, בזמן שהוא שמיש הוא עוזר ותורם לך
ככה גם בחיים, בזמן שאנחנו כאן אנחנו יכולים לעשות דברים שטובים לנו ולהנות ממה שיש כל עוד יש לנו אותו.
ברור שיש הולכים לעולם האמת ומי שלא רוצה להאמין בזה בעייה שלו
וואו אתם חיים בסרט.
לא קורה כלום, אתה מת והמוח שלך מפסיק לעבוד
שמע אם הייתי מתה וחוזרת לחיים הייתי אומרת לך
מי אמר שיש נשמה? ספר?
למה את אוכלת עוגה אם היא נגמרת בסוף?
^^ אין מטרה, עובדתית אנחנו כאן.
תהני ממה שיש, תנצרי דברים טובים ותחיי את החיים שלך הכי טוב שתוכלי.
כלום
אין כלום, העולם ממשיך כמו לפני שנולדנו
מי אמר לך שיש סיבה ומטרה?
בואי נניח ואין, מה תעשי אז?

^ בשביל עצמך, בשביל האנשים שאת אוהבת, הדברים שאת אוהבת לעשות ועושים לך טוב. תחיי.
כתבתי לך בשביל מה
אם זו לא סיבה מספיק טובה אז אין לי מה להגיד לך, קצת עצוב
אבל צריך לעבוד ולהרוויח כסף בשביל לקנות את העוגה, או בשביל להכין אותה.

ואת חיה כי יש לך אינסטינקטים ביולוגיים בגוף שגורמים לך לרצות לאכול ולפחד מלמות, את אומרת שאנחנו חיים כי יש יעד? עובדה שאני חושב שאין יעד בסוף ואני בכל זאת חי
תגידי לי רגע
יש לך חברים? משפחה?
דברים שאת אוהבת לעשות? תחביבים?
אז זו שאלה יפה, השאלה שכולם שואלים, "מהי משמעות החיים?"

את יוצרת לעצמך את המשמעות, לחוות דברים טובים, ללמוד, לעזור לאחרים, להקים משפחה, להגשים את עצמך.
זה שזה נגמר בסוף זה לא אומר שזה סתם, הכל נגמר בסוף.
הגוף מתרקב בקבר והנשמה עולה לגן עדן/ גיהנום
כי זה מה שיש לך
חיים פעם אחת
משפחה חברים ותחביבים לא עושים לך טוב?
אנשים שנמצאים כאן בשבילך ואוהבים אותך, דברים שאת אוהבת לעשות כדי לבטא את עצמך בעולם ולהשפיע על אחרים...
אלה דברים שלא עוזרים לך?
כדי לחיות בדרך הטובה ביותר שתוכלי
יש לך חיים פעם אחת, תחיי אותם במלואם
אבל כרגע את חיה, אז מה זה משנה מה יהיה כשתמותי? כל מה שמשנה הוא מה שקורה עכשיו

כשתמותי את בכל מקרה לא תרגישי את זה, את יכולה להרגיש רק את החיים
זה מה שאנחנו מסבירים לך כל השיחה הזאת.
העתיד זה החיים שלך, מצילים אנשים מלהתאבד כדי שיחיו את החיים שלהם ולא יבזבזו את הדבר היחיד שבאמת שלהם, חיים.
באמא את הזויה
אנונימי
חפרת יא ראבי
אנונימי
אני לא חושבת שזה יקרה אבל אני מקווה שיש גלגול נשמות מפחיד אותי המחשבה שלא יהיה כלום
מתים, זה מה שקורה
כי התחשק לי
אנונימי
הגוף מתחת לאדמה עד שבשלב מסויים אוכלים אותו תולעים
כלום
זה פשוט כמו לישון אבל לנצח
אנונימית
''למה לי לחיות אם אין בסוף כלום?''
העובדה שמשהו הוא זמני הופכת אותו לכל כך הרבה יותר יקר, אם אנחנו פה סתם כדי לעשות רושם לאבוש שבשמים אז מה בעצם עשינו בחיים האלה?
שום דבר
אנונימית
עולם הבא אני מאמינה שבאתי לעולם הזה בשביל תיקון ואז הנשמה הולכת לעולם הבא
אני חושב שלבני האדם יש נטייה נרקיסיסטית לחשוב שהעולם לא יכול להתקיים בלעדינו, ובגלל זה אנחנו ממציאים כל מיני רעיונות. האם יצא לכם לחשוב האם פרה תלך לגן עדן? או תרנגולת? רוב הסיכויים שלא. וכנראה שלא קורה כלום
^^^ תדבר מכובד גם אם אתה לא מאמין מהזה הזלזול הזה עאלק אבוש מי אתה חושב שאתה
כל עוד זוכרים אותך אתה לא מת באמת
מה זאת אומרת זלזול? שמעתי מלא חברים דתיים וחרדים שלי קוראים לו אבוש ואבאלה וכד' אני לא מזלזל זה כינוי חיבה
^^^בשלב מסויים לא זוכרים אף אחד.
זה לא כינוי חיבה אתה מזלזל. וגם אם חברים שלך אומרים ככה זה זלזול אתה ממש אמרת "אם אנחנו סתם פה בשביל לעשות רושם על אבוש בשמיים מה עשינו בחיים האלה"
זה שחברים שלך אומרים גם ככה לא מצדיק זה לא כינוי חיבה
^^^דתיים..בדוק
ואי נו..... אתם כל כך נעלבים בשביל ישות כל יכולה שהחליטה לנטוש אותנו .....
אז אולי אני אלך לגיהנום בגלל זה מי יודע.....
אבל גם משהו כמו 90 אחוז מהרבנים ובכללי רוב העולם
וזה רק אם גיהינום וג''ע קיימים
כלום, זה כמו שנשאל מה קורה לנו לפני שאנחנו נולדים, והתשובה היא שלא קורה כלום כי אנחנו כבר לא קיימים. זאת שאלה מאוד מבלבלת ומפחידה, כי הקונספט של מוות ושאחרי זה לא יהיה כלום מסובך מידיי למוח האנושי.



בנוגע למה קורה לגוף ולנפש:
הגוף - נשאר קיים עד שהוא לאט לאט נהרס על ידי כל מיני גורמים, ולרוב ישארו בסוף עצמות.

הנפש - אין באמת דבר כזה נפש... הכל נשלט על ידי המוח שלנו, אנחנו כמו רובוטים רק פי מיליונים יותר חכמים ומפותחים. אז התודעה כבר לא קיימת, כי המוח לא עובד, זה כמו שרובוט מתקלקל, זה לא שה"תודעה" שלו נשארת, הוא התקלקל ולכן הוא פשוט לא עובד, והתודעה לא קיימת יותר.




קיצר זה נושא מפחיד ומבלבל...
^^לא נעלבתי תדבר מכובד אנחנו מדברים על אלוהים גם אם אתה לא מאמין אל תזלזל כמו שאני לא אלך למישהו שמאמין בישו ואגיד לו זה שקר או אזלזל בו וכמו שאני לא אלך ואגיד לאתאיסט מה אתה מאמין שבאנו מקוף זה טיפשי אל תזלזל עדיף שלא תגיב כלום
/dead flower/

כשאת משחקת במשחק מחשב, למה את משחקת בו? הרי בסוף הוא יגמר.

את מבינה את הדוגמא הזאת? אולי בסוף אנחנו לא נהיה קיימים, אבל כרגע יש לנו לנצל את מה שיש לנו, להנות כל עוד אנחנו יכולים, ואולי גם להשאיר משהו טוב לעולם, להפוך אותו למקום טוב יותר. אולי את רוצה שיזכרו אותך? ככה את לא באמת תמותי לגמרי, כי עוד משהו ממך יתקיים, אולי תעשי ילדים? את יכולה ליצור ילדים שיוכלו לזכות במתנה הזאת, יוכלו להנות, ולזכור אותך, וככה גם משהו ממך ישמר.
צריך למצוא מטרה לחיים, את צריכה למצוא אותה בעצמך, משהו ששווה לחיות בשבילו.
מי זה שיו?
וחוץ מזה את לא יכולה להעליב את המדע אין לו רגשות הכל בינארי
אני הולכת לפי היהדות, העולם הבא
לא נדע עד שנמות אם תהיה לנו מודעות בכלל אחר כך
משהו לבן יוצא מהגוף
ישו*
ולא אכפת לי שאני לא יכולה לעליב מדע תכבד או שתשתוק
לדעתי יש עולם הבא , שהנשמה עוברת לגוף אחר
דקה אני אבדוק
חחח זה תלוי איך התנהגת פה
שקט ניצחי
הנשמה ממורת למשהו אחר, בנאדם חדש, חיה, צמח, אבן, רעיון....
והגוף נרקב ומתכלה
שום דבר נעלם ושום דבר לא נוצר מחדש
עולם הבא..זה אולי ישמע לכם מוזר אבל יש ככ הרבה עולמות שאף אחד לא מודע אליהם.
כלום, אתם לא עד כדי כך חשובים.
מוות פירושו העדר החיים ולכן אין כלום. כמו שלפני שנולדנו לא היה דבר
חושך. אני לא מאמינה שאין דבר כזה גן עדן וגיהנום כי זה פשוט נשמע מלאכותי מידיי, כאילו בני אדם המציאו את זה (סליחה לכל אלה שכן מאמינים בזה), אני פשוט מאמינה שהנפש עוברת הלאה לבן אדם אחר, אולי זה יקרה עוד מאתיים שנה, אולי עוד חמש מאות, (כל עוד נחיה עד אז), וזהו.
אנונימית
כלום
אני לא יודעת אבל מה שבטוח זה שהחיים האמיתיים והנצח זה שם למעלה, פה זה רק משחק
עולם הבא.
מגיעים לאיזה מימד אסטרלי שמכונה הספריה האקשית ומשם אני לא יודע הרבה
אנונימי
הגוף נרקב
ואין יותר מודעות כי המוח מת, אז חוזרים לאותה נקודה שהיינו בה לפני שנולדנו, וזה פשוט כלום...
אנונימי
שואל השאלה:
קינמון הזאת
שאלתי מה לדעתכם לא ציפיתי שמישהו ידע לא להיות צאחלה
אנונימית
עולם הבא. משפט, גן עדן, גיהנום. גלגול נשמות.. תחיית המתים
זה שלא כולם זוכרים מה היה לפני הלידה לא אומר שלא היה.
30 יום לפני שאדם נפטר יש תהליך של הסתלקות הצלמים מהאדם. יש אנשים שמסוגלים לראות את זה על האדם. ביום הפטירה הנשמה של האדם נבדלת מהגוף שלו והמציאות האמיתית שלו מורגשת בווליום גבוה בהרבה משהיה חי בעולם הזה. אם האדם הוא אחד שמתאבלים עליו נעשה עימו תהליך של הקלה על המשך המסע שלו. מנהגי האבלות קשורים ישירות למה שעובר על נשמת הנפטר ונועדו מעבר לכבוד המתאבלים לכבוד הנפטר. יש ראיות לאין מספר לחיים לאחר המוות מה שלא מפריע לרוצה לכפור לכפור כיון שהחנות פתוחה והרוצה ללוות יבוא וילווה אבל בעל הבית נפרע מדעתו ושלא מדעתו.
^ יש עוד הרבה לחיים האלה מלבד איך שאתה מציג אותם, וחבל שאתה מפספס את זה כל כך בקלות בגלל שמבטיחים לך משהו גרנדיוזי אחרי שתמות.

זה מה יש, אלה החיים.
זה שאתה לא אוהב את זה לא אומר שאפשר להמציא משהו אחר שיותר נוח להתמודד איתו.
^
ההבטחה של היהדות היא ללא ספק נשגבת
^^ חיי נצח בעולם שכולו טוב אולטימטיבי וטהור זה לא גרנדיוזי?
אתה באמת חי בהארי פוטר are'nt you?

למה שלא תתייחס לעיקר התגובה שלי במקום לשטות שולית שהיה לך מה להגיד עליה?
עולם האמת כמובא בספר מרכבות פרעה הרוחות מספרות ועוד