12 תשובות
עולם הבא... גן עדן.... גהינום
אני דיי מאמינה בזה
אני דיי מאמינה בזה
גן עדן
יש חיים אחרי המוות לדעתי
אפילו חיים טובים יותר
אפילו חיים טובים יותר
לדעתי כלוום
אני חושב שאין גן עדן או גיהנום...
כולם עוברים לעולם אחר, הנפש של האדם היא כמו קפסולת אנרגיה/זכרון
אין גלגול נשמות רק מנוחה עם כל הקרובים אלייך ושאר נפשות בני האדם
אתה עובר לעולם אחר בלי הגוף
כולם עוברים לעולם אחר, הנפש של האדם היא כמו קפסולת אנרגיה/זכרון
אין גלגול נשמות רק מנוחה עם כל הקרובים אלייך ושאר נפשות בני האדם
אתה עובר לעולם אחר בלי הגוף
אני חושבת שיש גן עדן
)לדעתי)
)לדעתי)
אנונימית
הופכים לרוחות ומפחידים אנשים
:)
:)
אנונימית
כלום, מזון לתולעים
נהר דינור(:
הנשמה עולה לשמיים
מסך שחור
מה אתם חושבים שתוצאת התרגיל: 5*7*800*20+3456/56?
תבינו, אין כאן שום עניין של דעה, זה עניין של אמת אבסולוטית...
איך בכלל אפשר לתת דעה על המציאות? זה לא שפוי.
במיוחד כשעד כמה שידוע לאנושות זה שכל הדברים שיוצרים את ה"אתם" נרקבים ומתפרקים באדמה.
תבינו, אין כאן שום עניין של דעה, זה עניין של אמת אבסולוטית...
איך בכלל אפשר לתת דעה על המציאות? זה לא שפוי.
במיוחד כשעד כמה שידוע לאנושות זה שכל הדברים שיוצרים את ה"אתם" נרקבים ומתפרקים באדמה.