9 תשובות
גלגול נשמות
אנונימית
אי אפשר לדעת בוודאות מה קורה אחרי המוות כי אף אחד לא חזר מהמוות לספר לנו.. אז אפשר רק לנחש
אבל לדעתי אני לא חושבת שיש משהו במוות.. ככל הנראה זה יהיה אותו הדבר כמו לפני שנולדנו.
אבל לדעתי אני לא חושבת שיש משהו במוות.. ככל הנראה זה יהיה אותו הדבר כמו לפני שנולדנו.
אני לא ממש חושבת על זה אבל לדעתי או גלגול נשמות, או שמגיעים לגן עדן/גיהנום או שבאמת פשוט... מתים.
גן עדן עולם הבא
גן עדן לצדיקים. ןלהפך.
ולהפך*
גלגול נשמות
זה סיפור בפני עצמו מה שהולך בעולם הבא
אבל ככה
גלגול נשמות הוא אפשרות לתקן אם לא גיהנם
אם כן גן עדן
אבל הצדדים שתיקנו נשארים למעלה ויורד רק מה שפגום
אבל ככה
גלגול נשמות הוא אפשרות לתקן אם לא גיהנם
אם כן גן עדן
אבל הצדדים שתיקנו נשארים למעלה ויורד רק מה שפגום
כלום.
פשוט כלום.
פשוט כלום.
באותו הנושא: