10 תשובות
^^תצטרכי להשלים גם את השאלון של יא של 4 יחל
אם את ממש רוצה אז לכי על זה זה אפשרי
את יכולה גם להשלים אחרי הצבא או משהו
אם יתנו לך תנסי
אם את מרגישה מוכנה ובשלה לרמה הזאת, כן, כדאי. אני מתחרט שלא עליתי אז באנגלית, כי הרגשתי מוכן מאוד. אבל פחדתי מסוף הבית ספר ושזה לא ישפיע בגלל זה על כלום. אבל מי יודע עלייך.
אף פעם לא מאוחר
שואל השאלה:
זה לא מאוחר מידי שאני כבר עולה ליב?
5 לא
שווה לנסות 4
שואל השאלה:
מה אבל לבזבז את החופש האחרון שלי על ללמוד?
תנסי להנות מזה ולעשות מזה אתגר
את לא כל היום יוצאת בחופש כי ההזדמנות הבאה שלך להשלים תיהיה אחרי הצבא
בכל הכוח
לחרוש את החיים
זאת הגישה שלי תראי אם זה מתאים לך
מתמטיקה זה המקצוע הכי חשוב והבחירה שלך גורלית לעתיד
ב4 יחל לא מתחכמים כמו ב5 זה שווה
בזה הרגע פתרתי שאלה של ארבע יחל וזה הדבר הכי קל שראיתי בחיי