11 תשובות
נראה לי צריך לבקש לעשות מבחן שיעלה אותך יחידות
את צריכה להתחיל ללמוד עכשיו בחופש
אנונימית
כתוב שאת בת 23
אנונימית
שואל השאלה:
זה סתם גיל
אני חושב שזה יהיה בעייתי כי את צריכה גם את המבחן של יא'
שואל השאלה:
ללמוד למה אבל?לבגרות של חמש יחל שנה הבאה?ולמועד ב של שנה הבאה לבגרות שהם עשו השנה?
כן ואת כל הנושאים זה קשה עדיף לעלות ל 4 כמו ידיד שלי הוא לומד בחופש כדי לעלות ל 4 יחל
אנונימית
שואל השאלה:
שווה לי לנסות לעלות ל4?
כן
אנונימית
כן דחוף עכשיו לתקתק את החומר של השאלון הראשון דחוף
זה לא הרבה באמת
לדעתי אל תעשי את הקפיצה של 3 ל5
קודם מ3 ל4 ורק אז שאת יציבה ושולטת שם לשאוף ל5