11 תשובות
נראה לי צריך לבקש לעשות מבחן שיעלה אותך יחידות
את צריכה להתחיל ללמוד עכשיו בחופש
אנונימית
כתוב שאת בת 23
אנונימית
שואל השאלה:
זה סתם גיל
זה סתם גיל
אני חושב שזה יהיה בעייתי כי את צריכה גם את המבחן של יא'
שואל השאלה:
ללמוד למה אבל?לבגרות של חמש יחל שנה הבאה?ולמועד ב של שנה הבאה לבגרות שהם עשו השנה?
ללמוד למה אבל?לבגרות של חמש יחל שנה הבאה?ולמועד ב של שנה הבאה לבגרות שהם עשו השנה?
כן ואת כל הנושאים זה קשה עדיף לעלות ל 4 כמו ידיד שלי הוא לומד בחופש כדי לעלות ל 4 יחל
אנונימית
שואל השאלה:
שווה לי לנסות לעלות ל4?
שווה לי לנסות לעלות ל4?
כן
אנונימית
כן דחוף עכשיו לתקתק את החומר של השאלון הראשון דחוף
זה לא הרבה באמת
זה לא הרבה באמת
לדעתי אל תעשי את הקפיצה של 3 ל5
קודם מ3 ל4 ורק אז שאת יציבה ושולטת שם לשאוף ל5
קודם מ3 ל4 ורק אז שאת יציבה ושולטת שם לשאוף ל5
באותו הנושא: