4 תשובות
תשאלי את המורה
תצטרכי להשלים חומר ולעשות מבחן כדי לעלות ל4 יחידות.
תדברי עם המורה של 4 יחידות או המורה שלך ותבררי מה צריך ללמוד ומתי לעשות את המבחן
תדברי עם המורה של 4 יחידות או המורה שלך ותבררי מה צריך ללמוד ומתי לעשות את המבחן
ברור שזה אפשרי.. את תצטרכי לעבוד קשה.. אבל זה לגמרי אפשרי.. תדברי עם המורה שלך
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
ברור שזה להשקיע יותר בגלל זה לא רציתי שלוש יחידות זה כלום ואני מרגישה ממש מבוזבזת שאני עושה שלוש כי אני יןדעת שאני יכןלה 4 אז סתם זה מבאס אותי
ברור שזה להשקיע יותר בגלל זה לא רציתי שלוש יחידות זה כלום ואני מרגישה ממש מבוזבזת שאני עושה שלוש כי אני יןדעת שאני יכןלה 4 אז סתם זה מבאס אותי
אנונימית
באותו הנושא: