27 תשובות
כן
כעיקרון כן, אבל יש תמיד מקום לשיפור.
כן אני ממש אוהבת אותו
אנונימית
בדרך כלל כן אבל לפעמים יש לי התקפי חוסר ביטחון
כן אבל הייתי רוצה לשפר
לא 100%
אבל עם חלק גדול כן
לא, אפילו בכלל לא אבל אני ממשיכה לאכול, גם כי אני לא מצליחה וגם כי כיף לי:(:)
לא ממש
אנונימית
הלוואי ממש לא
תלויי אם אני ליד אנשים גבוהים או נמוכים
אם אני ליד אנשים נמוכים אני שונאת את עצמי
עם אני עם גבוהים אני מרגישה טוב
Vas
לא
כן
כן וכן
הייתי רוצה שייראה טוב יותר ברור אבל כרגע סוג של שלמה כי אין לי כוח לשפר
לא
אנונימית
לא
אנונימית
לא ממש
חצי חצי
לא ממש, אבל אומרת תודה רבהה שאחרי 2 לידות אני במשקל 48 בלי דיאטות ובלי ספורט.
לא אני ממש שמנה
אנונימית