22 תשובות
קצת
אני כן רזיתי טיפה ואני מרוצה מזה, אבל זה עוד לא ברמה שאני אהיה שלמה עם הגוף שלי...
אני כן רזיתי טיפה ואני מרוצה מזה, אבל זה עוד לא ברמה שאני אהיה שלמה עם הגוף שלי...
כן
כן
לא
כן
לא
בדרך לזה.
כן לפעמים
באופן כללי כן
כן
אני חושב שכן
נופ
תליו במצב רוח שלי
לעמים אני חושבת שאני ממש יפה ולפעמים אני בוכה שעה מול המראה
לעמים אני חושבת שאני ממש יפה ולפעמים אני בוכה שעה מול המראה
אנונימית
כן מאוד
אנונימית
לא
אבל לא אכפת לי
אבל לא אכפת לי
בערך
חחחחחח לא
באותו הנושא: