3 תשובות
באמת שלא.
מניסיון.
תתחבר כמו שאתה מתחבר אם חברים שלך בנים.
תקרא לה אחי וכבר רומנטי לא יהיה
כמו שאתה חבר בקטע לא זוגי עם שאר החברים שלך
אתה לא צריך להרגיש הגבלות או חוקים חדשים רק כי היא בת
תהיה נחמד תתייחס אליה כמו אל החברים שלך