3 תשובות
לא בהכרח, תלוי בבן אדם.
זה לא אומר שהוא בקטע שלך ..
אם את לא בקטע שלו עדיף שתבהירי לו את זה מעכשיו
מקסימום אם הוא יגיד שהוא לא בקטע זוגי ושהוא סתם מתבטא ככה (אולי הוא יגיב ככה אם הוא יתבייש שדחית אותו כביכול) אז תגידי שהכל בסדר ותמשיכי לדבר איתו רגיל, בכל מקרה לדעתי כן חשוב שתגידי לו איך את מרגישה
hi.
באותו הנושא: