התחברות הרשמה

נראה לי שהתאהבתי בו ואני לא רוצה...לא חושבת שיצא לי ולו להיות בקטע זוגי מה לכשות???

4 במאי 2020, 02:33
התאהבות    
2 תשובות
אל תעשי כלום פשוט
T
The rise of Ben Gvir
אין מה לעשות.
הלב רוצה מה שהלב רוצה.
תני לעצמך להרגיש
A
A~Z
באותו הנושא:
אני חושבת שהתאהבתי במישהו באתר אבל עכשיו גיליתי שיש לו חברה ואני מדוכאת
אני חושבת שהתאהבתי ואני לא רוצה בזה
נראה לי שהתאהבתי במישהו...
שיט נראה לי שהתאהבתי במישהו מה אני עושה עם החיים שלי
יש פה מישהו שאני מדברת איתו ממש מלא ואני חושבת שהתאהבתי בו מה אני עושה?!
אני חושב שהתאהבתי דרך מסך ואני לא הכי אוהב את זה שזה קרה
שיט נראה לי שהתאהבתי
זה כלכך לא מצחיק-אני חושבת שהתאהבתי בחברה שלי ואני מתחרפנת
נראה לי שהתאהבתי
אני חושבת שהתאהבתי באח של החברה הכי טובה שלי ואני לא מצליחה לשכוח אותו
נראה לי שהתאהבתי בסלב