9 תשובות
לא לשבור
אל תשברי
לאא
עוד קצתת ממש, שווה להמשיך
אל תשברי. סתם תתבאסי על עצמך
לכי שחקי טאקי או משהו
לפחות אין לך מצב של פיקוח נפש שדורש ממך לשבור ;)
לא עוד קצת,שווה לדעתי להמשיך
תנסי להירדם עד שיגמר
אל תדברי
מאמינה בך
את יכולה לשרוד.
שואל השאלה:
לא שברתי יש שתי דקות אני ממש שמחה שלא שברתי תודהה על העזרה באמת ברוך השם הצלחתי ואני שמחה זה היה חשוב לי מאוד לצום
אנונימית
יופיי אלופהה איזה כיףף
בהצלחה ובתיאבוןן