9 תשובות
גם אני צמאה זה קצת הפואנטה של הצום אל תשתה
כשאתה מרגיש שזה מתחיל להיות מסוכן כן.
תבלע רוק
שואל השאלה:
לא נראה לי אני יכול להמשיך
לא נראה לי אני יכול להמשיך
אנונימי
אם אתה מרגיש שזה כבר מסוכן אז עזוב תשבור
לא
לא , עבר כבר רוב היום...
אפשר לישון ואז יעבור הזמן מהר..
אפשר לישון ואז יעבור הזמן מהר..
מה ציפית צדיק? זה צום, כולם צמאים. אין היתר לשבור את הצום. אל תדאג אתה תהיה בסדר.
שואל השאלה:
לא שברתי בסוף, תודה רבה לכולם!
לא שברתי בסוף, תודה רבה לכולם!
אנונימי
באותו הנושא: