9 תשובות
גם אני צמאה זה קצת הפואנטה של הצום אל תשתה
כשאתה מרגיש שזה מתחיל להיות מסוכן כן.
תבלע רוק
שואל השאלה:
לא נראה לי אני יכול להמשיך
אנונימי
אם אתה מרגיש שזה כבר מסוכן אז עזוב תשבור
לא , עבר כבר רוב היום...
אפשר לישון ואז יעבור הזמן מהר..
מה ציפית צדיק? זה צום, כולם צמאים. אין היתר לשבור את הצום. אל תדאג אתה תהיה בסדר.
שואל השאלה:
לא שברתי בסוף, תודה רבה לכולם!
אנונימי