13 תשובות
מה שאת מרגישה שנכון לך.
נשמה!!
לאא. חובה לצום, עוד מעט כבר יוצא הצום, תחזיקי מעמדד:)

את האמת שלא כל כך הבנתי למה המינוסים, אבל סבבה....
לא. זה עוד מעט נגמר
4 שעות
אני בטוחה שתצליחי :*)
לא
לפי איך שאת מרגישה
את מרגישה ממש רע כן תשתי משהו רם לא עובר לך תאכלי גם משהו
את מרגישה סבבה וסתם רעב וצמא של צום אז תחכי כי לא נשאר עוד נרבה
תלויי כמה זה חשוב לך אם ממש קשה ואת מרגישה שזה לא טוב לך תשברי
אוליי אפילו רק תשתי מים אהל עדיין אל תוכלי
אם ממש קשה לך אז כן... העיקר שניסית
בכל אופן נשאר עוד 4 שעות והזמן טס, אם את מרגישה שאת יכולה לשרוד את זה אז תשתדלי, אולי תלכי לישון או משהו
גם אני לא יודעת עם לישבור או לא אבל תעשי את מה שאת חושבת שנכון וזה לא חובה ליום
לצום
לא, זאת המטרה של הצום, שיהיה קשה, עוד כמה שעות והצום עובר, גאה בך שלא שברת עד עכשיו ובא לי להיות גאה בך יותר אז אל תשברי את הצום בכלל:)