14 תשובות
כשהמשיח יגיע ❤
לאדעת אם מאמינה
יותר לכיוון של מקווה
אבל שאלה יפה וואלה אין לי תשובה
אני אעדיף לעבוד עבור ה- 5 מיליון הללו
ולא לקבל אותם יש מאין.
מתי שיגיע המשיח לא יהיה לזה ערך. ועד אז יהיה אפשר לעשות עם זה המון מצוות.
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה חושב שיבוא המשיח ולא יהיה לכסף ערך מה אתה חושב שנהיה בחופשה בצפון?
שנהיה חקלאים?
ווטאפק
אנונימי
לא,
יהיו לנו עבדים, והרבה
אפילו לא בטוח שנהיה צריכים אוכל ושתייה
הכל יהיה בסדר :)
בעיקרון כשהמשיח יגיע.

למעשה כסף לא יהיה שווה אז כלום אז אין צורך, בבקשה שים בצדקה על שמי, תודה רבה!
^^^ כי מדענים יהיו מצויים כמו עפר.
אנונימי
שואל השאלה:
למה שתגיד שכסף לא יהיה שווה כלום טיפש
מה אתה חושב שתקנה דברים עם כבשים?
אנונימי
^^נתחיל בזה שבתור אחד שקורא לאנשים טיפשים - אני לא חושב שאתה בוגר מספיק בשביל להבין את ההסבר, אז לא תקבל אותו

אבל לטובת שאר האנשים באתר - אכתוב שאכן יהיה כסף אבל לא יהיה צורך לרדוף אחריו.
שואל השאלה:
אהה נכון כי לקבל 5 מליון שקל בחינם סה אומר לרדוף אחרי הכסף אהה

וואו אתה ממש גאון
אנונימי
דבר ראשון
איך זה לרדוף ?
מביאים לי,
דבר שני יש לך מושג מה אפשר לעשות עם הכסף הזה עד שיגיע משיח
צדקה
תמיכה באלמנות ויתומים
נוער בסיכון
למגר את תופעת העכברים של בני ברק :)
לתמוך באברכים
ועוד...