23 תשובות
אנשים פשוט מחפשים משהו להיאחז בו
כי אנשים מפחדים למות, בגלל זה הם גם המציאו את גן עדן
כי זה נותן להם תקווה, "עכשיו רע אבל כשהמשיח יבוא יהיה טוב".
שואל השאלה:
אנןנימי
כן מה הקשר? לא כל דבר הוא נכון גם אם הוא מסופר כבר שנים ביהדות וכתוב בתנך.
אנונימית
תלמדו על זה טיפה תבינו כמה שטויות אתם מדברים עאלק להיאחז במשהו
שואל השאלה:
בעיניי צריכים להתמודד עם מה שיש ולא לקוות לטוב ולפתח תקוות שווא, הןא לא יגיע
אנונימית
לא, רק רציתי לוודא
כי דיברת ספציפית על האנדים כאילו הם מוזרים ושונים מאיתנו.
אנונימי
כן זה מה שאנשים עם שכל בריא חושבים.
אבל יש אנשים שיעשו הכל בשביל תקווה. מבטיח לך שגם ההכי חרדים לא באמת חושבים שמשיח יגיע.
כי יש במה להאמין, את מוזמנת להתעניין קצת ולראות.. אם תרצי אתן לך הסברים בפרוי
שואל השאלה:
איך יש במה להאמין, אין שום הוכחות לקיומו
אנונימית
זה באמת להיאחז במשהו, אין לזה שום הוכחות פרופרציונליות שמישהו על סוס יבוא ויגיד שהוא המשיח ויקים את כולם מהאדמה. זה גורם לאנשים כפי שרשמו מעליי, להאמין שיש תקווה שבעתיד יהיה יותר טוב ממה שעכשיו ולהאמין בזה^^^^^^
אם את שואלת אותי המשיח הגיע, יש כאלו שלא יסכימו איתי אבל אילון מאסק הוא המשיח של האנושות לפני דעתי.
שואל השאלה:
^אני בוכה
אנונימית
^^ אני לא רוצה לפתוח את זה כאן אבל תשלחי לי הודעה בפרטי ותראי שאת טועה אם את חושבת ככב יש הרבה דברים שאת לא יודעת
זה אבא קריר בדוק^^^
אני מאמינה כי אז. מרגיש כאילו ה' מחזק אותי ונותן לי אחיזה
אנונימית
ulay ata goy
אני רציני לגמרי.
המשיח הניע את המכוניות החשמליות בעולם.
המשיח הפך את הטיסה לחלל לזולה בהמון ושואף להגיע למאדים ולהפוך אותנו למין בין כוכבי.
המשיח הפך העולם לכל כך הרבה יותר טוב.

אם שואלים אותי אנחנו חיים בסימולציה שאילון מאסק הוא אחד מהמכינים שלה ואנחנו בפיגור ביחד לשאר היקומים והם הגיעו לשאר הכוכבים ממזמן והוא נשלח לעזור לנו.
שואל השאלה:
^תיאוריה מקסימה.
אנונימית
תודה, אני המצאתי.
המשיח גם מנסה לרכוש את טוויטר ולהחיות את כל הפידים המתים^^^
ulay ata goy
נסתרות דרכי השם.
אתם מביישים את העם היהודי יעוכרי ישראל כופרים
אנונימי
את מודעת לכך שזה ככה גם ביהדות כן?
אנונימי