4 תשובות
ללכת לבדיקה
אולי זה חצקון? תלכי לרופא אני די חושבת שזה חצקון ואצ סתם רואה סגול בגלל העיוות כשמסתכלים מלמעלה ככה
לא דחוף אל תלחיצו אותה תלכי בהקדם האפשרי כמה שיותר מהר יותר טוב כי ככה את גם תוכלי לטפל בזה מהר יותר
לא דחוף אל תלחיצו אותה תלכי בהקדם האפשרי כמה שיותר מהר יותר טוב כי ככה את גם תוכלי לטפל בזה מהר יותר
רוב הסיכויים שזה סתם
אבל אם יש ספק אז אין ספק
לכי לרופא.ת עור שיבדקו
אבל אם יש ספק אז אין ספק
לכי לרופא.ת עור שיבדקו
ומה שלא יהיה אני מאחלת לך רפואה שלמה
באותו הנושא: