3 תשובות
אולי פריחה?
יכול להיות אטופיק דרמטיטיס או פריחה שנובעת מאלרגיה לחומר במים/מזון שהגיע איכשהו למים ויש לך אלרגיה שלא ידעת עליה.
סתם דוגמה עכשיו ילד אכל במבה ולא ניקה ידיים ונכנס לבריכה, הפירורים נכנסים איתו למים ומי שאלרגי יכול לקבל פריחה..
אטופיק דרמטיטיס (יש לי את זה) זה אסטמה של העור, ובמגע עם מים העור נראה כאילו יש פריחה
כדאי לבדוק את זה
אם אתה יכול להעלות פה תמונה של זה יהיה יותר קל להבין אם זה פריחה או אטופיק**
סתם דוגמה עכשיו ילד אכל במבה ולא ניקה ידיים ונכנס לבריכה, הפירורים נכנסים איתו למים ומי שאלרגי יכול לקבל פריחה..
אטופיק דרמטיטיס (יש לי את זה) זה אסטמה של העור, ובמגע עם מים העור נראה כאילו יש פריחה
כדאי לבדוק את זה
אם אתה יכול להעלות פה תמונה של זה יהיה יותר קל להבין אם זה פריחה או אטופיק**
שואל השאלה:
אני אצלם אחרכך
אני אצלם אחרכך
אנונימי
באותו הנושא: