התחברות
הרשמה
תגידו ישלי פרטנר וישלי נקודה אדומה בראוטר איך לסדר את זה
28 ביוני 2021, 01:24
נקודות אדומות
ראוטר
עבודה
2 תשובות
יש כפתור בשלט גם אצלי זה ככה זה הכפור למעלה
ש
שולה מהבולה
שואל השאלה:
לא ישלי ניתוק באינרטנט ומופיע לי סימן אדום
א
אנונימוsus
באותו הנושא:
ישלי 2 אחוז וישלי מטען , מה לעשות?
ישלי חום 34, אני בהתקפי חרדה פה, מסתובב לי הראש וישלי עבודה עם ציון למחר
בשעתיים ישלי 130-150 בערך צפיות בסטורי וישלי 600 עוקבים, זה בסדר או שזה ממש קצת?
תקשיבו הלשון שלי לבנה וישלי בחילה מה ישלי?
ישלי בסביבות ה800 עוקביפ באינסטגרם וישלי מתוכם 120 לייקים ככה.. וישלי מלא עוקביפ לא פעילים ושאני בכלל לא מכירה..
ישלי את האורות שמחליפים צבעים וישלי שאלה
ישלי שירותים דחוף וישלי אורחים בבית
אני הולכת לבריכה וישלי מלא נקודות שחורות ברגל מהגילוח של אתמול מה לעשות??
למשל ישלי אייפד וישלי אייפון ובאייפד ישלי 128 גיגה וטלפון ישלי 64 גיגה זה אפשרי להחליף בניהם שבטלפון יהיה ת128
ישלי חבר וישלי ידיד
ניסיתי לעשות שעווה במפסעה וישלי שם סימן עם מלא נקודות אדומות כזה זה מסוכן?