9 תשובות
וואלה נדיר ממש אהבתי (מדבר אלי רצח)
יפה מאוד לדעתי:)
זה קטע מדהים! מרגש כל כך! בטוחה שעוד מלא מלבדי יזדהו איתו.
כתבת ממש יפה, מצטערת שחווית את זה, מניסיון :/
שואל השאלה:
למשתמש שלי קוראים "השם הזה תפוס"
אנונימית
בלי סמיילי?
שואל השאלה:
בלי
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה רבהה
אנונימית
זה יפיפה איך קוראים למשתמש שלך
וואוו מרגש ככ!
שמרתי