6 תשובות
יפה, יש כישרון
יש לך כישרון תעשי אם זה משהו זה ממש טוב
וואי כל כך אהבתי את הסדרה הזאתת
אחלה שיר. אם לא אכפת לך אני שומרת אותו xd הזדהתי לגמרי.
זה גם כתוב אחלה ^-^ את כותבת גם שירים שהם לא על פראנצ'ייז?
אחלה שיר. אם לא אכפת לך אני שומרת אותו xd הזדהתי לגמרי.
זה גם כתוב אחלה ^-^ את כותבת גם שירים שהם לא על פראנצ'ייז?
מהמם
שיר מדהים
חח מתה אחלה שיר.