8 תשובות
היי, תקשיבי
את תמיד יכולה לעשות משהו, פשוט אל תחשבי על ימים שעברו בלי כלום כבזבוז, הם פשוט עברו כי לא תכננת דברים וזה בסדר, זה לנוח
אז עכשיו כשאת מרגישה שבא לך לעשות משהו וכל הימים האלה עברו והגעת לשיא שכבר בא לך לעשות משהו אחר, אז תתחילי לתכנן
אל תדאגי לכלום קודם כל תשאלי את עצמך מה הכי היית רוצה לעשות? ואחרי זה תעשי מיון מה הכי הכי הכי מתאפשר לך (נגיד מבחינה כספית או מבחינת זמנים) כי בסופו של יום הכל ניתן לעשות.
מוזמנת לדבר איתי ולהתייעץ או לכל דבר אחר!! ((:
את תמיד יכולה לעשות משהו, פשוט אל תחשבי על ימים שעברו בלי כלום כבזבוז, הם פשוט עברו כי לא תכננת דברים וזה בסדר, זה לנוח
אז עכשיו כשאת מרגישה שבא לך לעשות משהו וכל הימים האלה עברו והגעת לשיא שכבר בא לך לעשות משהו אחר, אז תתחילי לתכנן
אל תדאגי לכלום קודם כל תשאלי את עצמך מה הכי היית רוצה לעשות? ואחרי זה תעשי מיון מה הכי הכי הכי מתאפשר לך (נגיד מבחינה כספית או מבחינת זמנים) כי בסופו של יום הכל ניתן לעשות.
מוזמנת לדבר איתי ולהתייעץ או לכל דבר אחר!! ((:
גם אני ככה אל תדאגי
מזדהה. אנו עצלנים ומבולבלים.
אנחנו צריכים ניעור בהחלט.
אנחנו צריכים ניעור בהחלט.
את מוזמנת להכין טחינה ;) קחי מתכון:
שופכים את הטחינה לקערה.
2
מוסיפים את המיץ ומערבבים עד לקבלת המרקם הרצוי (אפשר לדלל גם עם מעט מים).
3
מוסיפים הרבה עלים ירוקים קצוצים ומערבבים.
4
נשמר במקרר כ 5 ימים.
שופכים את הטחינה לקערה.
2
מוסיפים את המיץ ומערבבים עד לקבלת המרקם הרצוי (אפשר לדלל גם עם מעט מים).
3
מוסיפים הרבה עלים ירוקים קצוצים ומערבבים.
4
נשמר במקרר כ 5 ימים.
גם אני ככה , ואני עוד גרה בקיבוץ שאין עבודה ואין לי חברים
היי, אני אומנם מעסיקה את עצמי בלדבר עם חברות וללמוד, אבל הנה כמה המלצות לתעסוקות;)
ממליצה לך למצוא דברים להתעסק בהם כגון: בית ספר ולימודים, עוד מעט בגרויות(גבר רק יסיח אותך ואחכ תתחרטי על זה כשתראי את התעודת בגרות:/) , פעילויות שונות שאת אוהבת, חיזוק קשרים עם חברות, ללמוד!! כן אולי את מרגישה קטנה לזה אבל תמיד כדאי ורצוי ללמוד על חתונה, כמה טהור זה ובאמת אני אחרי שתפסתי שכל והתחלתי ללמוד- וואו זה פשוט רצון אחר. באמת יש כלכך הרבה סרטים, ספרים ומאמרים ששוה לקרוא(יש לי סרטון שווה אם תרצי אבל הוא מדבר קצת יותר על אחרי החתונה אבל הוא באמת ממש הפוך) ממליצה על ספרי תניא גם אם את לא חבדניקית זה באמת אחד הדברים הכי מסקרנים כשלומדים. אממ יש ספר בשם "גם כשהפוך לי" שהוא מדהים ויכול לתת לך מענה לכל התקופה המבלבלת הזו, והכי חשוב שזה ספר סיפורי וממש מרתק. יש את הספר "שיעורים בספר התניא" אם את רוצה רק ללמוד בלי סיפור מתח חח;) חוץ מללמוד על עצמך(תניא) ועל חתונה(יש את הספר "הרי את" אבל הוא יותר לתקופה הסמוכה ליציאה לשידוכים, ממליצה להתחיל מספרים אחרים קודם.) את יכולה גם לפתח את העתיד שלך, תתחילי לחקור על איפה ומה את רוצה ללמוד- מה נדרש ממך, שתדעי במה ואיפה להשקיע. לפתח כישרון שיש לך זו גם אופציה לא רעה. להתחיל לחקור על הכשרון שיש לך לעומק ולהתעסק איתו לפתח אותו- אולי אפילו להרוויח ממנו..
המון בהצלחה ואת מוזמנת לפנות אליי בשמחה ואשתדל לענות מהר:)
ממליצה לך למצוא דברים להתעסק בהם כגון: בית ספר ולימודים, עוד מעט בגרויות(גבר רק יסיח אותך ואחכ תתחרטי על זה כשתראי את התעודת בגרות:/) , פעילויות שונות שאת אוהבת, חיזוק קשרים עם חברות, ללמוד!! כן אולי את מרגישה קטנה לזה אבל תמיד כדאי ורצוי ללמוד על חתונה, כמה טהור זה ובאמת אני אחרי שתפסתי שכל והתחלתי ללמוד- וואו זה פשוט רצון אחר. באמת יש כלכך הרבה סרטים, ספרים ומאמרים ששוה לקרוא(יש לי סרטון שווה אם תרצי אבל הוא מדבר קצת יותר על אחרי החתונה אבל הוא באמת ממש הפוך) ממליצה על ספרי תניא גם אם את לא חבדניקית זה באמת אחד הדברים הכי מסקרנים כשלומדים. אממ יש ספר בשם "גם כשהפוך לי" שהוא מדהים ויכול לתת לך מענה לכל התקופה המבלבלת הזו, והכי חשוב שזה ספר סיפורי וממש מרתק. יש את הספר "שיעורים בספר התניא" אם את רוצה רק ללמוד בלי סיפור מתח חח;) חוץ מללמוד על עצמך(תניא) ועל חתונה(יש את הספר "הרי את" אבל הוא יותר לתקופה הסמוכה ליציאה לשידוכים, ממליצה להתחיל מספרים אחרים קודם.) את יכולה גם לפתח את העתיד שלך, תתחילי לחקור על איפה ומה את רוצה ללמוד- מה נדרש ממך, שתדעי במה ואיפה להשקיע. לפתח כישרון שיש לך זו גם אופציה לא רעה. להתחיל לחקור על הכשרון שיש לך לעומק ולהתעסק איתו לפתח אותו- אולי אפילו להרוויח ממנו..
המון בהצלחה ואת מוזמנת לפנות אליי בשמחה ואשתדל לענות מהר:)
לעבוד בעבודה לנוער, ללכת להתנדבות, לעשות תחביבים. בהצלחה.
אני גם ככה לצערי
אנונימית
באותו הנושא: