5 תשובות
שואל השאלה:
זה בגלל שלא מרגישה טוב
אני לא יכולה להכין שייקים
אני חלשה
יש משהו אחר?
זה בגלל שלא מרגישה טוב
אני לא יכולה להכין שייקים
אני חלשה
יש משהו אחר?
אנונימית
תנסי לשתות מיץ כלשהו, איזה שבא לך.
זה אמור לפתוח לך קצת את התיאבון
זה אמור לפתוח לך קצת את התיאבון
זה ככה ברגיל או חד פעמי?
יש ימים כאלה, בעיקר שאת לא מרגישה טוב, אולי תנסי לשתות שייקים, מעדנים שהם כאילו לא ממש אוכל
יש ימים כאלה, בעיקר שאת לא מרגישה טוב, אולי תנסי לשתות שייקים, מעדנים שהם כאילו לא ממש אוכל
שואל השאלה:
אין לי טיקטוק^
אין לי טיקטוק^
אנונימית
תראי סרטונים של אוכל בטיקטוק
אנונימי
באותו הנושא: