14 תשובות
תשתי מים
תתחילי לקחת נשימות אוויר בסדר של 3 שניות כל אחת
תשמעי שירים ברקע תנסי לחשוב על משהו שמשמח אותך
תתחילי לקחת נשימות אוויר בסדר של 3 שניות כל אחת
תשמעי שירים ברקע תנסי לחשוב על משהו שמשמח אותך
היי, מזכירה שזה לגיטימי והכל בסדר!! :)
תתרכזי בנשימות שלך, תעשי את שיטת ה4
4 שניות לשאוף, 4 שניות להחזיק, 4 שניות לנשוף, 4 שניות להחזיק.
תשתי מים או משהו מתוק שאת אוהבת
ותשמעי מוזיקה או תדברי עם אנשים שאת אוהבת
אני פה אם תרצי לדבר 3>>>
תתרכזי בנשימות שלך, תעשי את שיטת ה4
4 שניות לשאוף, 4 שניות להחזיק, 4 שניות לנשוף, 4 שניות להחזיק.
תשתי מים או משהו מתוק שאת אוהבת
ותשמעי מוזיקה או תדברי עם אנשים שאת אוהבת
אני פה אם תרצי לדבר 3>>>
יואו מצטערת אני מזה מבינה אותך גם לי יש את זה
תעשי דברים שמרגיעים אותך לי אישית עוזר לצאת לסיבוב או לשמוע שירים
תעשי דברים שמרגיעים אותך לי אישית עוזר לצאת לסיבוב או לשמוע שירים
משאף
אנונימי
הכל טוב זה קורה לכולם וזה טבעי!! תחזרי ותגידי לעצמך שהכל בסדר והכל טוב וכולם סבבה ❤ תשתי מים ותנסי לנשום עד כמה שאת יכולה!!
תשתי מים, תתמקדי בנשימה, תנסי לספור כמה דברים מכל צבע יש איפה שאת נמצאת, תנסי לחשום על דברים שמרגיעים אותך בין אם זה בנאדם או תחביב, משהו כיפי ונעים, או לעשות מדיטציה מיוטיוב את מסוגלת ותעברי את זה!
אנונימית
במצבים כאלו עדיף שתקחי משאף
לכתוב לנו
לשכב על הגב לשתות מים ולנשום עמוק
תכתבי באינטרנט מה לעשות בהתקף חרדה יש אחלה טיפים
שואל השאלה:
תודה רבה על אכפתיות ❤
תודה רבה על אכפתיות ❤
צאי החוצה
תנשמי עמוק
תרגעי
תנשמי עמוק
תשתי מים
תנשמי עמוק
תרגעי
תנשמי עמוק
תשתי מים
תשתי מים תשימי שירים ותחבקי כרית ;)
שימי את היד שלך בתוך מים קרים :)
הכל בסדר את יכולה לדבר איתי אם את רוצה
הכל בסדר את יכולה לדבר איתי אם את רוצה
באותו הנושא: