5 תשובות
1) חס וחלילה, פלג גוף עליון זה האימונים הכי כיפיים.

2) אבוי, אבוי. פרופורציה זה חשוב.

3) כן! זה מטורף, אומרים לי שנשאר להם עוד 4, אז אני מחכה יותר מרבע שעה, ואז פתאום הם מצרפים עוד חבר. באיזו זכות??

4) אני מסדרת הכל שיראה כמו חדש. חדר כושר מבולגן זה סיוט.

5) לצלם בזמן סקוואט זה הכי כיף. אבל בכללי נשמע יותר מדי מסובך, לצלם כל הזמן..

6) פוזות זה ממש כיף. אבל אם זה כל המטרה אז פחות.
1. לא כל הבנות עושות את זה, אני למשל מתאמנת על פלג גוף עליון ,גב , בטן, רגליים ולא רק על התחת

2.צודק מאוד

3.וואוו כן איזה עצבים זה

4.להכחיד גם אותם

5.לא כולם ככה ,רק האובססיביים לעצמם

6.כן הם ישר חושבים שאחרי 2 סטים הם שור , אבל בסדר ניתן להם
1. לא אני, אבל יש כאלו ש"מפחדות" כביכול שיהיו להם ידיים וגב גדולים והם לא רוצות את זה...
2. מסכימה איתך לגמריי!
3. הם מרגישים גברים - זה יעבור להם תכף.
4. לא אכפת להם מאף אחד.
5. מה אכפת לך. מציק לך? אל תסתכל.
6. הם לא יכולים לעשות פוזה שהם מרימים כמה מאות קג אז הם עושים את הפוזה של הקטנצ'יק מול המראה שמנסה לעשות שריר.

יום טוב
שואל השאלה:
^^^ מצחיק לראות אנשים כמוך
אני מתאמן 5 שנים בן 18...
אנונימי
שואל השאלה:
^ סתם שאלות שעולות לי לראש...
אנונימי