5 תשובות
כן הגיוני לא אומר כלום אבל אולי בטעות אתה עושה יותר מהיד הימנית
לחצים הכוונה שאתה יותר מתקשה להרים ביד ימין?
זה די בסדר פשוט יש לך חוסר איזון בידיים מה שיש לרוב המתאמנים אבל עדיף לטפל.
שים לב שאתה מרים אותו משקל ב-2 הידיים תמיד ולא יד אחת 8 ויד שנייה 10, עם טכניקה מצוינת.
בשביל לסדר את החוסר איזון, נגיד ניקח כפיפת מרפקים
תתחיל עם היד החלשה ותעשה כפיפה רק איתה עד מקסימום חזרות נגיד 8 ואז ככה גם תעשה ביד החזקה(תחזיק משקולת ביד השנייה במהלך התרגיל שתהיה יותר יציב)
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה
זה אומר משהו?
אנונימי
כן זה הגיוני כנראה קורה בגלל
טכניקה לא טובה או לקיחת דגש
של צד אחד שים לב לטכניקה
ולתחושות שלך כדי ליצור איזון בינהם
ולא לתת לצד אחד יותר דגש