4 תשובות
תבקשי ממני מוזמנת תמיד❤❤
להבין שבסופו של דבר כולם באים בשביל אימון כושר ושזה לא מביך כמו שאתה חושב שזה

ומנסיון עדיף לא לקבוע מאמן אישי זה סתם בזבוז כסף וזמן, עדיף לשאול את אחד מהצוות שעובד שמה הם בטוח ידעו ואחד מהם ידע לעזור לך
בחדר כושר אף אחד לא ישפוט אותך זה בסדר
תבקש עזרה!
כולם בסוף התחילו מאיפשהו
ואולי גם תיקח מאמן אישי ואז גם יתן לך ביטחון