12 תשובות
לא מתי היא הספיקה
לא
כן היה לי זוג בכיתה בכיתה ב'
זה לא רציני כי היא רק בת 10 וזה לא באמת משמעותי או שווה משהו אבל זה גם לא בסדר
כן
שואל השאלה:
^^elinor בגיל 9 היה לה חבר ראשון למשך שנה
^^elinor בגיל 9 היה לה חבר ראשון למשך שנה
שואל השאלה:
ויש לה מלא חברים בנים שזה מפחידד
ויש לה מלא חברים בנים שזה מפחידד
שואל השאלה:
אני מכירה אותם אישית
אני מכירה אותם אישית
בסדר זה הגיוני גם לי יש
שואל השאלה:
את בת 10??
את בת 10??
שואל השאלה:
^^ אנונימית אין מצב כי היא מספרת לי הכלל
אנחנו החברות הכי טובות
^^ אנונימית אין מצב כי היא מספרת לי הכלל
אנחנו החברות הכי טובות
באותו הנושא: