8 תשובות
לא
אף פעם לא שיתפתי אבל את אחותי התחלתי לשתף לא ממזמן
אנונימית
כן, בטיפול
שואל השאלה:
אפשר לשאול למה אתם בוחרים לא לשתף?
אפשר לשאול למה אתם בוחרים לא לשתף?
לא. חד משמעית לא. אל תנסי אפילו
זה נורא תלוי,
זה יעזור לי אם אני אספר לו?
זה מידע שאני צריכך/רוצה לספר לו?
למה לספר לו?
מה הוא יחושב עליי?
זה ישנה אם אספר לו?
זה יעזור לי אם אני אספר לו?
זה מידע שאני צריכך/רוצה לספר לו?
למה לספר לו?
מה הוא יחושב עליי?
זה ישנה אם אספר לו?
שואל השאלה:
מה הגבול של לספר?
למשל מה שקורה במשפחה נשאר במשפחה?
מה הגבול של לספר?
למשל מה שקורה במשפחה נשאר במשפחה?
כמובן, בגלל זה הייתי בבית חולים ועכשיו יצאתי משם :)
באותו הנושא: