8 תשובות
לא
אף פעם לא שיתפתי אבל את אחותי התחלתי לשתף לא ממזמן
אנונימית
כן, בטיפול
שואל השאלה:
אפשר לשאול למה אתם בוחרים לא לשתף?
לא. חד משמעית לא. אל תנסי אפילו
זה נורא תלוי,
זה יעזור לי אם אני אספר לו?
זה מידע שאני צריכך/רוצה לספר לו?
למה לספר לו?
מה הוא יחושב עליי?
זה ישנה אם אספר לו?
שואל השאלה:
מה הגבול של לספר?
למשל מה שקורה במשפחה נשאר במשפחה?
כמובן, בגלל זה הייתי בבית חולים ועכשיו יצאתי משם :)