67 תשובות
כן, ככה רוב האנשים
כן כמובן
ולמי שכתבה שאין למי את יכולה לפנות אליי פרטי אם תרצי כמובן
כן, וואו כלכל הרבה.
כי אף אחד לא באמת יבין אותי
אם את צריכה לשתף ולפרוק אני כאן (:
כן, אני מנסה לא לאכול כמעט כדי לרדת במשקל ואמא שלי עלתה עלי אז היא סוג של מכריחה אותי לאכול אז אני משחקת את עצמי חולה ומקיאה(ולא אני לא אנורקסית/בולמית)
אנונימית
כן, אני לא אוהבת להראות חולשה
בשום דבר שעובר עליי אני לא משתפת
כן.. כל כך הרבה וזה פשוט יושב עליי מלא זמן.. זה קשה מאוד ואני כל הזמן חושבת על זה שאם מישהו היה יודע את כל הדברים והמחשבות שיושבים עליי מלא זמן, הוא היה בהלם.. הלוואי שהייתי יכולה לשתף מישהו בהכל מבלי שהוא יהיה שיפוטי ומבלי לדאוג שהוא יספר את זה למישהו
אנונימית
כן, אני לא רואה טעם לשתף כשאני יודעת שאף אחד לא באמת יעזור.
שואל השאלה:
אנונימית ראשונה מה הכוונה שאת משחקת את עצמך חולה ומקיאה?
אנונימית
אנונימית העובדה שאת עושה את הדבר הלא בריא הזה במטרה לרדת במשקל רק מראה שכן יש לך אנורקסיה, במקום לדפוק תעצמך לכי תבקשי ממישהו עזרה ותעבדי על עצמך.
אנונימית
פשוט אני יודעת לגרום למוח שלי לחשוב שאני חולה ואז הגוף שלי והפנים שלי נהיות ישר חיוורות ואז אני מקיאה אבל אני אומרת שאני מקיאה בגלל שאני חולה
אנונימית
המון
אני בדיוק כמוך היו לי תקופות של כל לילה לא הייתי נרדמת בלי שהייתי בוכה או מקללת את עצמי או חושבת על עצמע מחשבות רעות והכל...(אני בסדר כאילו..) יש עדיין לילות כאלט אבל הרעיון הוא להתגבר על זה וללמוד לדבר אני כבר די אבודה אני לא יודעת לדבר על עצמי לשתף להגיד.. אבל תלמדי את, תדברי תשתפי תגידי תשמעי את הקול שלך
תאמת שעד השנה אף אחד לא ידע עליי כלום עכשיו אני מנסה להסתיר דברים וקורים מלא דברים ואני לא משתפת אנשים
עריכה : העיניין הוא דאם אני ישתף מישהו אני יכולה להגיע למקומות שאני לא רוצה לחזור אליהם יותר נכון מקום שאני לא רוצה לחזור אליו אני גם ככה במצב גרוע והיו כמה פעמים שכמעט חזרתי לשם אני כלכך קרובה ללחזור לשם שניה מליפול אז אני מרגישה שאני חייבת להיות חזקה כמו תמיד אני מחייכת ואומרת שהכל בסדר ואנשים באמת מאמינים לי
אנונימית
פירנצס לשתף אנשים לא יגרום לך להראות חלשה. את עוד תגיעי לשלב הזה בחיים ותביני לבד
אנונימית
תמיד
הכל בערך ואין לי את מי לשתף בכלל :((
אנונימי
^^^אם אתה רוצה לדבר מוזמן לפרטי..
כן, אני מנסה להרזות במשקל וזה קשה כי אני מרגישה שבת דודה שלי הרזה מנסה לגרום לי להשמין.. היא מכינה עוגות ואומרת לי לאכול בכוח דברים משמינים
אנונימית
ה מ ו ן
וואו כול יום.
כרגע אין לי משהו ספציפי, אבל בזמן האחרון כן, כי אני מרגישה שלמי שאני לא אספר הם לא ממש יבינו אותי
כן
מלאא חח
כן, יש לי סוג של 'סוד' שלא סיפרתי לאף אחד.
אנונימית
כמובן , כבר תקופה ארוכה אבל בסדר זה יעבור
בוודאי...
אנונימית
ברור
כן, איך אני רוצה לז*ין מישהי, מת מחרמנות
אנונימי
וואו ככ אבל זה לא באמת יעזור לי אז אני לא מעדיף להגיד ואם אני אומר משהו זה רק לשני האנשים שאני באמת סומך עליהם שהכי יקשיבו לי וייתנו לי עצה טובה וגם מה שאני אומר במינון כמובן אבל ככ קשה לי ולאף אחד אין מושג כמה
ברור
אני נראית כאילו התקופה הזאת לא מציקה לי יותר מלכולם אבל בתכלס גם אצלי בחיים הכל מתפרק
אני פשוט בוכה רק כשאני לבד
כן, אני בודד לגמרי
אין לי חברים והמשפחה שלי מאוד שיפוטית למרות שהם תומכים אני יודע שיש דברים שהם לא יבינו
אנונימי
כן .
כן ברור.. אינלי למי לפרוק, אני לא יכולה לסמוך על אפחד, איבדתי אמון באנשים.
כן וגם אני בוכה כל לילה עד שאני נרדם
אנונימי
בטח, בשביל זה יש לי פסיכולוגית
שואל השאלה:
שתדעו שכולם עוברים תקופות
אנונימית
יש כמה דברים אבל אני יכולה להתמודד איתם לבד,
פעם היו דברים כאלה ממש קשים אבל כבר מצאתי אנשים לספר להם
למזלי לא עובר עליי שום דבר רע וגם כשכן קורה משהו אז יש לי את החברים שלי שאני סומכת עליהם ויכולה לספר להם הכל
יש לי חבר טוב, אפשר להגיד שהוא בשבילי כמו יומן שאליו אני רושם כל מה שאני מרגיש. אבל יש דברים שגם ביומן אסור לרשום ולכן משאירים בלב, אז גם לי יש דברים שעוברים עלי אבל מעדיף לא לשתף אותם ולהשאיר לעצמי.
Hex
שואלת השאלה את יכולה לדבר איתי בפרטי אם בא לך ופרוק :)
וכן, עוברים עלי המון דברים.
הרגע הזה שאתה מגלה שחברה הכי טובה שלך ניצלה אותך והחברה האחרת זרקה אותך ושאר החברות שלך סתם נצלניות וחושבות שאת שפוטה שלהן.
והרגע הזה שילד שהיית מאוהבת בו שנתיים, יש לך טראומה ממנו אחר כך? אה לא ? אוקי
אני בהלם מהתגובות פה
אל תשמרו דברים לעצמכם.
תשתפו דברים , תפרקו , תבכו.
אל תשמרו דברים בלב כי אחר כך יהיה לכם קשה להוציא הכל בבת אחת.
לבכות בלילה לא יעזור. תספרו לאנשים , חברים קרובים , בסטים , הורים..
גם אם אתם בדד
תקשיבו יש אנשים סעולם שיתנו לכם אוזן. יקשיבו לכם 24/7 ותמיד יהיו לצידכם.
אני למשל בוכה לבסטי למה שמפריע לי
כשקשה לי אני הולכת להיפגש עם חברות שלי ואנחנו פשוט עושות שיחות נפש. מתחבקות צוחקות בוכות וכו וכו וכו
אתם לא לבד. יש אנשים שישמחו להקשיב לכם לא משנה מה.
לחלוטין כן. תקופה קשה
כן קרה לי גם היום
^^מעריך את הכוונה שלך אבל התגובה שלך רק גרמה לי לאבד תקווה עוד יותר, יש דברים שאתה לא יכול לספר ואתה חייב לשמור לעצמך ולהתמודד איתם לבד יש גם אנשים שאין להם את מי לשתף וזה בסדר
כל דבר עובר בסוף
אנונימי
זה רק תקופות.
הכי חשוב שתעברו את זה כמה שיותר מהר.
כמעט הכל אני לא מספרת לאף אחד
ברור אני פשוט את,מה שרשמת..
כן. האמת שכולם חושבים שאני אחת כזאת שלא בוכה מכלום אבל אני בוכה כל הזמן. ההורים שלי לא מבינים אותי חברות שלי לא מבינות אותי ואף אחד אז אני פשוט שומרת את זה בפנים לרוב.
אנונימית
יש כמה דברים שעוברים עליי ואני לא מספר אבל אחד מהם אני ממש לא רוצה לספר אבל מצד שני אני גם ממש רוצה לפרוק אותו.
זה דבר שהלוואי שלא היה עובר עליי אבל זה כבר קרה וזה ממש מחרפן אותי ממש קשה לי עם הדבר הזה
לא מספרים את הכל, יש לנו טיפה אחריות כלפינו, חברים שלנו והסביבה.
כן. מלא לצערי
לא
כן, אבל זה לא הרבה, זה רק דבר אחד שהוא מאוד משמעותי ואף אחד לא יודע אותו חוץ ממני..