17 תשובות
כלום
נע
הם לא יודעים עליי כלום חוץ מאיך אני נראה
הם לא יודעים עליי כלום חוץ מאיך אני נראה
לא
לא
הם בתכלס לא יודעים עליי כלום, לא יודעים איזה ילדה אני בכלל
אני לא רוצה להדאיג אותם עם הבעיות שלי וחוץ מזה אני בטוחה שהם לא יבינו
הם בתכלס לא יודעים עליי כלום, לא יודעים איזה ילדה אני בכלל
אני לא רוצה להדאיג אותם עם הבעיות שלי וחוץ מזה אני בטוחה שהם לא יבינו
לפעמים
כן.
לא
אם אני משתפת אז בפרטים יבשים
אני מסתירה מהם את המצב הנפשי כי זה מיותר להדאיג אותם עם זה
מספיק קשה להם גם בלעדיי
אם אני משתפת אז בפרטים יבשים
אני מסתירה מהם את המצב הנפשי כי זה מיותר להדאיג אותם עם זה
מספיק קשה להם גם בלעדיי
לא הם בקושי מכירים אותי מבחינת האדם שאני (הם מכירים אולי איזה 10 אחוז חח)
^ כמו שאמרו מעליי, מספיק קשה להם גם בלעדיי
לפעמים
נתחיל מזה שיהיה לי הורים בחיים ואז חחח
לא
ואיי התגובות כאן מעציבות אותי.. אני הכי משתפת את ההורים שלי על מה שעובר עליי ועל המצב הנפשי שלי וזה באמת מקל על החיים
לא הכל
יודעים כבר איפה הם עוזרים ואיפה רק מפריעים
יודעים כבר איפה הם עוזרים ואיפה רק מפריעים
פחח לא.
אני מספרת להם על דברים רגילים שהיו לי בבית ספר אבל לא באמת מה הרגשתי ואיך המצב הנפשי שלי וזה ,הם חושבים שהכל בסדר
חלק יחסית גדול
באותו הנושא: