5 תשובות
זה ממש תלוי אם הוא רציני או שהוא סתם צוחק
לפעמים לי ולחבר שלי יש שיחות דומות לזה בשביל סתם הצחוקים כי שנינו יודעים שזה לא נכון.
אם הוא רציני אז ממש תעיפי אותו,כי הוא לא שווה אותך.
שואל השאלה:
זה רציני זה שיא הרצינות
לא לגיטימי
אני מניחה שזה לא היה בצחוק נכון? אם זה בצחוק אז מילא, אבל זה לא נראה בצחוק
תביני את הרמז הוא לא מעוניין
^^ תעיפיי אותוו
לא שווה אותך בכלל
אם זה לא בצחוק
אני הייתי מנתקת את הקשר
למה שהוא ידבר אלייך ככה