2 תשובות
אל תלחצי אני בטוחה שתכירי המון חברים חדשים ואת תהני בטירוף :)
המון המון בהצלחה!
זה אחד הדברים שמתמודדים איתם בחיים. אם תהיי בלחץ, זה לא יעזור לך. ברגע אמת, את תביני שזה לא כל כך נורא.תשדרי ביטחון, תהיי מי שאת.