36 תשובות
לא
לא
זה לא עובד ככה הרי אני גיי מה יש לי לנסות עם סטרייט
אנונימי
כן למה לא
נגיד עכשיו אם מישהי חמודה הייתה מציעה לי לצאת איתה למרות שאני סטרייטית וואלה הייתי מנסה רק כדי לראות איך זה מרגיש
נגיד עכשיו אם מישהי חמודה הייתה מציעה לי לצאת איתה למרות שאני סטרייטית וואלה הייתי מנסה רק כדי לראות איך זה מרגיש
אנונימית
לא
אני גם אסביר למה לא
רוב הסטרייטיות אוהבות לנסות
ואני שונאת שמנסים כי אם לא בא להן אז זה סתם יהיה כאב לב אחד ענק
אז מעדיפה למנוע את זה מראש
רוב הסטרייטיות אוהבות לנסות
ואני שונאת שמנסים כי אם לא בא להן אז זה סתם יהיה כאב לב אחד ענק
אז מעדיפה למנוע את זה מראש
שואל השאלה:
^^^^לא יודעת כדי לנסות, לראות...
^^^^לא יודעת כדי לנסות, לראות...
אנונימית
כל הקטע זה שאני נמשך לגברים
אנונימי
ללא
למה
אנונימית
ממש לא
לא חסר לי בעיות בחיים שאני מחפשת שיישבר לי הלב שוב
לא חסר לי בעיות בחיים שאני מחפשת שיישבר לי הלב שוב
כאילו אם אני לסבית וגבר אומר לי לנסות איתו? כן אבל רק אם זה הנרי קאביל
^לא. אם את לסבית וסטרייטית רוצה לנסות להיות איתך
מה זה לניסיון מה אני מתקן בלונה פארק לא תודה אני בחור עם היגיון
שואל השאלה:
^^לא, מה שהיא אמרה^^^
אם סטרייטית רוצה להיות איתך אז היא לא סטרייטית...
^^לא, מה שהיא אמרה^^^
אם סטרייטית רוצה להיות איתך אז היא לא סטרייטית...
אנונימית
^אהה לא מה אני שפן נסיונות שלה
שואל השאלה:
למה שפן ניסיונות?
למה שפן ניסיונות?
אנונימית
^^^לא הבנתי. אמרתי טוב או לא?
שואל השאלה:
כ
כ
אנונימית
אהה נו אז לא
שואל השאלה:
רגע, התבלבלתי.
לא מה שהיא אמרה, סליחה
רגע, התבלבלתי.
לא מה שהיא אמרה, סליחה
אנונימית
לא, כי אני ארגיש מנוצלת ושהיא משחקת בי
אנונימית
שפן נסיונות כי אני לא מעוניינת שתבדוק עלי אם היא לסבית או לא
שואל השאלה:
למה מנוצלת?
למה מנוצלת?
אנונימית
מה שהיא אמרה^^
אנונימית
מה לא? לא הבנתיי
שואל השאלה:
לא לא לא לא לא
אם את לסבית נגיד, ומישהו אומר לך שהוא רוצה להיות איתך
לא לא לא לא לא
אם את לסבית נגיד, ומישהו אומר לך שהוא רוצה להיות איתך
אנונימית
לא הבנתי. סטרייטית תירצי להיות איתי? היא לא סטרייטית
אנונימית
שואל השאלה:
אהה
נגיד את בת, לסבית
ובן, סטרייט
רוצה להיות איתך
אהה
נגיד את בת, לסבית
ובן, סטרייט
רוצה להיות איתך
אנונימית
אומרת לו בעדינות שזה לא ילך... אני לסבית...בלי לפגוע בו....
אנונימית
מה? למה שמישהי כזאת תרצה? אתה רוצה לצאת עם בן? בהנחה שאתה סטרייט כמובן
אף אחד לא ירצה לצאת עם מעשהו שהןא לא נמשך אליו
זה קורה שיש דברים כאלה כי זה בא בעיקר מהכחשה וזה לא נגמר טוב לאף אחד מהצדדים
אף אחד לא ירצה לצאת עם מעשהו שהןא לא נמשך אליו
זה קורה שיש דברים כאלה כי זה בא בעיקר מהכחשה וזה לא נגמר טוב לאף אחד מהצדדים
נו אז צדקתי בהתחלה
שואל השאלה:
כן, טעות שלי
כן, טעות שלי
אנונימית
למה שמישהו ירצה את זה
אין לי מושג, אבל אני יכולה להגיד לך שאני ברוך ה' סטרייטית ואם יגידו לי לנסות אני לא ארצה, שבוע טוב:)
חס ושלום אני
באותו הנושא: