14 תשובות
אם זה קרה כבר כמה פעמים אולי זה נובע ממשהו.
אתה יכול לחשוב על משהו שקרה לאחרונה שבגללו זה קורה?
או שזה סתם ככה באמצע החיים?
אתה יכול לחשוב על משהו שקרה לאחרונה שבגללו זה קורה?
או שזה סתם ככה באמצע החיים?
אנונימית
שואל השאלה:
זה קורה בגלל שיתוק שינה. יש דקה שלמה שאני לא מצליח לנשום וזה מפחיד אותי ובורח לי
זה קורה בגלל שיתוק שינה. יש דקה שלמה שאני לא מצליח לנשום וזה מפחיד אותי ובורח לי
אנונימי
אם בא לך אתה יכול לספר לה ,ולבקש שהיא לא תספר לשאר המשפחה
אנונימית
אין לך מה לספר לה פשוט תתקלח תחליף מצעים ופעם הבא תשתין לפני שאתה הולך לישון ליתר ביטחון
שואל השאלה:
השתנתי לפני השינה וזה לא עזר ואם אני ימשיך להרטיב ככה הם יגלו
השתנתי לפני השינה וזה לא עזר ואם אני ימשיך להרטיב ככה הם יגלו
אנונימי
אז שיגלו מה יקרה אם אתה רוצה לספר תספר אולי היא תוכל לעזור לך
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי לספר לאמא שהרטבתי במיטה
אבל לא נעים לי לספר לאמא שהרטבתי במיטה
אנונימי
היא אמא שלך היא ניגבה לך את הקקי תאמין לי שלא אכפת לה הפוך היא רק הייתה רוצה לעזור שאמא שלי גילתה שהייתי מרטיבה את המיטה בגיל די מאוחר היא לקחה אותי לרופאים שעזרו לי היא רק תרצה לעזור אני מבטיחה
שואל השאלה:
אוקי. אבל מה בדיוק אני יגיד לה ? זה נורא מביך
אוקי. אבל מה בדיוק אני יגיד לה ? זה נורא מביך
אנונימי
אולי כשאתה מבקש ממנה מצעים תספר לה על זה, תגיד לה שאתה חושב שאתה יודע מאיפה זה נובע ושתרצה ללכת לראות רופא לגבי זה שיוכל לעזור לך, אל תעשה מזה סיפור כי זה לא אני בטוחה שזה קרה לכולם באיזשהו שלב והיא רק תרצה לעזור
שואל השאלה:
זה קרה כבר כמה פעמים ואני מפחד ששאר המשפחה תגלה את זה
זה קרה כבר כמה פעמים ואני מפחד ששאר המשפחה תגלה את זה
אנונימי
תחליף סדין ותשטוף את עצמך, האם לגלות לאמא? אין מה להתבייש אבל אין גם מה לספר.
אם ממש בוער בך, תשתף אותה.
אם ממש בוער בך, תשתף אותה.
לא.. פשוט לשנות סדין ושמיכה אם היא רטובה ולהמשיך לישון..
באותו הנושא: