7 תשובות
חח אממ לא שאני זוכרת אבל אולי חמש אני מניחה
אני סובל מפוסט טראומה..
אנונימי
שנתיים/ שלוש
שנתיים שלוש אולי?
אני לא סבלתי מהרטבות לילה, לעומת זאת אחי הגדול כן, עד גיל 9 כזה.
שנתיים וחצי נראה לי
לא הרטבתי...
כאילו לכולם יש פעם פעמיים שהם פיספסו אבל לא באופן סדיר...
עד גיל 8 וחצי או אפילו 9 הייתי עם חיתולים;)
אנונימית