9 תשובות
את בסדר גמור , קורה
הכל טוב, קורה
שזה קורה ואנחנו בני אדם הכל טוב
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שאני מביכה
אנונימית
את בן אדם לא?אנשים עושים טעויות
אמא שלך מגיבה בצורה לא נעימה , תדברי איתה על זה
הכל בסדר שאמא שלך תחשוב מה שהיא רוצה זה לפעמים קורה
שואל השאלה:
לא היא בחיים לא תבין כל מה שהיא עושה זה לקלל אותי ולרדת עלי
אנונימית
אני חושב שכנראה חלמת על יותר מידי על מים