9 תשובות
את בסדר גמור , קורה
הכל טוב, קורה
שזה קורה ואנחנו בני אדם הכל טוב
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שאני מביכה
אמא שלי אמרה לי שאני מביכה
אנונימית
את בן אדם לא?אנשים עושים טעויות
אמא שלך מגיבה בצורה לא נעימה , תדברי איתה על זה
הכל בסדר שאמא שלך תחשוב מה שהיא רוצה זה לפעמים קורה
שואל השאלה:
לא היא בחיים לא תבין כל מה שהיא עושה זה לקלל אותי ולרדת עלי
לא היא בחיים לא תבין כל מה שהיא עושה זה לקלל אותי ולרדת עלי
אנונימית
אני חושב שכנראה חלמת על יותר מידי על מים
באותו הנושא: