9 תשובות
בלילה לא חוזרים כי לא עושים קידוש החודש בלילה
שואל השאלה:
תודה לכם
אנונימית
לא חוזרים על התפילה בערב ראש חודש, בהצלחה
לא חוזרים בערב.

בברכת המזון גם לא חוזרים כי אין חובה לאכול לחם בראש חודש.
אנונימי
אני ממש מצטערת על הבורות, אבל הייתי בטוחה שאמרת שעשית ערבית (כאילו ערבייה)....
זה הצחיק אותי...

סליחה על זה, בכל מקרה ממה שאני זוכרת כשבדקתי על תפילות בעבר, לא חוזרים על זה בערב
שואל השאלה:
^בטוח?
מה המקור?
אנונימית
אבל בבוקר ובצהריים ובברכת המזון צריך לחזור.
אבל בערב לא אז פשוט לא לעשות כלום
לא חוזרים בערב
בערבית לא חוזרים בבוקר וצהרים חוזרים