4 תשובות
כי מכניסים אותו לגוף במצב " חצי מת " כדי שהמערכת החיסונית שלנו תלמד להתמודד איתו ותכיר אותו . בגלל זה גם יש תופעות לוואי אחרי .
הכי קצר שיכולתי להסביר
שואל השאלה:
תודה רבה מלכה אחת
תודה רבה מלכה אחת
מכיוון שחיסון מוחלש הוא חיסון שנוצר על ידי הפחתת האלימות של פתוגן תוך שמירה על יכולת ההתרבות שלו ההחלשה משנה את האורגניזם המדבק כך שהוא הופך לבלתי מזיק או לאלים פחות
באותו הנושא: