תשובה אחת
מספר הנוגדנים שיווצרו לגורם הזר שנכנס בפעם השנייה יהיה גדול יותר. מערכת החיסון תפתח עמידות לאותו הגורם בגלל תאי הזיכרון שמסוגלים לזהות את החדירה של אותו גורם, ואז תהליך יצירת הנוגדנים הרבה יורת מהיר ונרחב.
באותו הנושא: