7 תשובות
כן גם אותי מאוד
כן
האמת שאני עושה את זה בטעות
ואנשים דיי מוצאים את זה כאילו אני באמת מתעניינת
ואנשים דיי מוצאים את זה כאילו אני באמת מתעניינת
גם אותי
לא רק רווח בין סימן שאלה לשאלה, אלא בכללי שימוש לא נכון בסימני פיסוק..
נגיד ככה: לא ,אבל יכול להיות שבמצבים אחרים כן .
לא רק רווח בין סימן שאלה לשאלה, אלא בכללי שימוש לא נכון בסימני פיסוק..
נגיד ככה: לא ,אבל יכול להיות שבמצבים אחרים כן .
למה את מתכוונת ?
גם אותי
וזה תקף גם לשאר סימני הפיסוק
וזה תקף גם לשאר סימני הפיסוק
כן זה מעצבן ממש
באותו הנושא: