7 תשובות
^^מסכימה ומחזקת.
שואל השאלה:
כשיש רווח בין הסימן פיסוק למילה אני פשוט מתחילה לקרוא לאט.
אין לי מושג מה קורה למוח שלי כשהוא רואה משפטים כאלה, אבל הוא פשוט מתחיל לקרוא את כל המשפט באיטיות.
כשיש רווח בין הסימן פיסוק למילה אני פשוט מתחילה לקרוא לאט.
אין לי מושג מה קורה למוח שלי כשהוא רואה משפטים כאלה, אבל הוא פשוט מתחיל לקרוא את כל המשפט באיטיות.
אנונימית
לא הבנתי , על איזה רווח , את מתכוונת חח
עם כמה שאני מסכים עם השאלה, הבעיה הקיימת, המהות שלה והעצבים שלך,
שאלה יהיו הבעיות של כולנו בחיים.
שאלה יהיו הבעיות של כולנו בחיים.
לעתים זה מעצבן
לפעמים אני משתמש בזה גם בעצמי, כי זה לפעמים מגניב יותר.
לפעמים אני משתמש בזה גם בעצמי, כי זה לפעמים מגניב יותר.
כן, זה מעצבן.
יותר מעצבן זה בלי רווח בכלל, זה ככ מעצבן.
לכתוב,ככה,וככה
יותר מעצבן זה בלי רווח בכלל, זה ככ מעצבן.
לכתוב,ככה,וככה
כןכן, זה מציק בעין וגם פשוט לא
באותו הנושא: