33 תשובות
ככה.
מסכימה.
אני עושה את זה כי התרגלתי..
למה לא?.
אני שמה כי אני אוהבת.
כי בא לי.
שאלה מטומטמת.
תשתי מים.
שאלה מטומטמת.
תשתי מים.
יש כאלה שעושים ככה פאסיב אגרסיב
יודעת מה יותר מציק? שעושים רווח ואז נקודה .
התרגלתי לנקודה, ועכשיו כשכותבים לי בלי נקודה, ממש מציק לי בעין.
זה כמו מסגרת למשפט.
עדיף מאשר המשפט הזה
שפשוט תלוש מהעולם.
(מבחינה תחבירית, לא פסקתי כמו שצריך. זה היה פשוט להסביר את הכוונה שלי *_*)
זה כמו מסגרת למשפט.
עדיף מאשר המשפט הזה
שפשוט תלוש מהעולם.
(מבחינה תחבירית, לא פסקתי כמו שצריך. זה היה פשוט להסביר את הכוונה שלי *_*)
כי אלו כללי הסימני פיסוק.
אחרי כל משפט צריך לשים נקודה.
וגם כי זה עוזר לי להעביר מסר.
נגיד שאני רוצה להגיד משהו שהוא חד משמעי או שאני עצבנית אני שמה נקודה.
אחרי כל משפט צריך לשים נקודה.
וגם כי זה עוזר לי להעביר מסר.
נגיד שאני רוצה להגיד משהו שהוא חד משמעי או שאני עצבנית אני שמה נקודה.
יאללה תרגעי.
כן צודקת מי בכלל עושה דברים כאלה.
וואו. זה.כזה. מעצבן.
ככה.
מסכים . מאוד .
אני מוסיפה נקודה כשצריך.
כדי שיבינוי מה שאני רושמת.
קשה להבין משתמשים שלא כותבים עם סימני פיסוק.
*ציניות*
כדי שיבינוי מה שאני רושמת.
קשה להבין משתמשים שלא כותבים עם סימני פיסוק.
*ציניות*
נראה לי התנשאות
חבר שלי עושה את זה וכל הזמן שהוא עושה את זה אני מרגיש כאילו הוא שונא אותי ומתעב אותי
אבל בבית ספר זה משתנה ואז בהודעות אני חוטף סרטן
חבר שלי עושה את זה וכל הזמן שהוא עושה את זה אני מרגיש כאילו הוא שונא אותי ומתעב אותי
אבל בבית ספר זה משתנה ואז בהודעות אני חוטף סרטן
אנונימי
כי זאת עברית תקינה.
אני שמה נקודה כשאני רצינית בעיקר..
צודקת.
אני גם מתעצבן מזה ממש.
זה נורא מעצבן.
אני גם מתעצבן מזה ממש.
זה נורא מעצבן.
לגמרי.
מה הבעיה?
תרגעי.
את מתלוננת על אנשים שמשתמשים בפיסוק תקין? אוקי.
כי ככה נכון לכתוב בסוף כל משפט להשים נקודה.
כי.ככה.בא.לי.
כדי שהמורה לדקדוק לא תרדוף אותם בלילה,
זה כזה בארור
זה כזה בארור
חחח אני בחיים לא שמה לב לנקודה בכלל
כי אלו סימני הפיסוק.
אנונימית
לא. יודע. על. מה. את. מדברת.
אני. לא. רואה. פה. שום. בעיה.
אני. לא. רואה. פה. שום. בעיה.
מבינה אותך.
וואי זה ממש מעצבן
כנראה. כי. הם. חיים. בשביל. לעשות. לאחרים. את. המוות.
באותו הנושא: