2 תשובות
את לא צריכה להיות לחוצה.
תחשבי שלא משנה מה יקרה את יכולה לעשות עוד פעם טסט אבל את תצליחי
נהגתי בבאר שבע כמה פעמים,אמנם יש לי רישיון הרבה שנים אז זה לא אותו דבר כמו לעבור טסט אבל סך הכל עיר שדי נוח לנהוג בה,הייתי שם בשעות הצהריים ולא היה עומס או דברים חריגים,בקיצור לא יודע איך הטסטים שם אבל יהיה לך יותר קל מטסט בתל אביב,הכי חשוב בלי לחץ ובהצלחה
אנונימי