14 תשובות
אם לא תנסה אתה לא תעבור אף פעם אל תתייאש עד שתצליח
כולם עוברים בסוף אל תתייאש.
תחרוש, תלמד מלא תשנן את זה, תעבור על החומר כל יום
תן בראש
בהצלחה אחי
שואל השאלה:
איך אני אישה למה להגיד ככה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מסוגל אני חייב רישיון כבר כל החברים שלי הוציאו ואני עוד בטסטים ולא מצליח לעבור
אנונימי
אני גורם לך להיעלב ואז אתה תהיה חייב לעבור
אנונימי
לא נורא, הכל טוב כל אחד והקצב שלו
הכי חשוב שתתמקד כרגע במה שאת טועה ולא מבין, ותעבוד על זה תשנן את זה
תעבור על כל מה שטעית
אם תתייאש ותוותר, אז לעולם לא תעבור.
זה מתסכל, זה בזבוז זמן וכסף אבל מספר הטסט לא מעיד אם אתה נהג טוב או לא.
יש נהגים שעוברים טסט ראשון בגאווה אבל עושים תאונה ויש נהגים שעוברים טסט שמיני אבל נוהגים עם שכל ונמנעים מתאונות.

אם יש לך הרבה טעויות שהן בחוקי תנועה, כנראה שהמורה שלך לא מלמד טוב,
אם הטעויות הן בעיקר שליטה ברכב, זה בעיקר תרגול.

תנסה ללמוד מהטסטים ולקחת מהם מה שצריך בלי לחץ, אז חברים שלך עברו, אתה לא הם, והם לא אתה.
כשתעבור אתה תעבור וזה יהיה בקצב שלך.
מלא בהצלחה :)
אני נכשלתי ב6 טסטים עברתי ב7
והבעיה הייתה במורה נהיגה
הלכתי למורה אחר לשיעור אחד הסביר לי תטעויות ועברתי, לא לזלזל בבחירת מורה
יש מורים ש90 אחוז מהתלמידים עוברים טסט ראשון מספיק שתלך לשיעור אחד ותגש זה יפתור לך תבעיה.
במוקדם או במאוחר תצטרך אז תיפטר וזהו
תלמד כמו שצריך
אני עברתי בכלל בטסט 12 בכלל וזה לא מנשה כמה טסטים אתה עושה העיקר שאתה תוציא רישיון נהיגה בסוף
תהיה זכר
אנונימי
מה אתה אישה
אנונימי